ДСЗН Миколаївської ОДА

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до департаменту?
Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Робоча, 2А/1, 54029

Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Як дізнатися про наслідки розгляду звернення, надісланого на адресу Уряду?
Телефон для довідок за зверненнями громадян : 56-30-80
понеділок – четвер з 08.00. до 17.00.
п’ятниця з 08.00. до 16.00.

Як потрапити на особистий прийом до департаменту?
Особистий прийом громадян в департаменті проводиться щоденно, крім понеділка, святкових та вихідних днів, з 09.00. до 12.00, за адресою: м. Миколаїв, вул. Робоча, 2А/1
Особистий прийом директора та його заступників здійснюється згідно з графіками, які розміщені на цьому сайті.

Як і коли працює телефон довіри?
Телефон довіри (0512) 56-30-80 працює з 08.00. до 17.00. щоденно, крім вихідних та святкових днів, у п’ятницю з 08.00 до 16.00 години, обідня перерва з 12.00-12.45.

Відповідальний працівник за роботу «телефону довіри»

Посада

Номер

«телефону довіри»

Дні та години роботи «телефону довіри»

ШУЛЯК

Тамара Анатоліївна

головний спеціаліст відділу управління персоналом, правової роботи. організаційно-контрольних питань та господарського забезпечення

56-30-80

Понеділок – п’ятниця щомісяця

з 8.00 до 12.00

та з 13.00 до 17.00

В якій термін розглядається звернення?
Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.
До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

Які вимоги щодо складання звернення з використанням електронної пошти до департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації?

Звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», а саме, у зверненні необхідно:

  • вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
  • зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
  • викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • зазначити дату та електронний підпис, у вигляді проставляння заявником прізвища, ім’я та по батькові у текстовому форматі в кінці електронного звернення.
  • надіслати заповнену форму звернення на електронну адресу департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністраці (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Зразок форми для подання електронного звернення за допомогою електронної пошти

O 1cd776k2h3hbr8q1f111u241akta

Статистика відвідувань

Користувачі
2
Статті
169
Перегляди статей
421708